Free style

Free style

nedeľa 16. apríla 2017

Ahojte!

Napadlo ma keď rada píšem prečo sa stým nepodeliť s vami?
Som narodená pre cestovanie . Mám kocúrika ktorého by som nevymenila za nič, jemu môžem povedať všetko.
Ciele? je ich veľa. Strašne rada fotím ,milujem módu.
V živote som zažila dosť sklamaní ,najväčšie asi bolo keď som ja sklamala rodičov ,ale teraz je už všetko super mám ich dôveru. Mám brata s ktorým sa začíname chápať a pomáhame si , mám ho rada .Kedysi všetko čo som mu povedala vyzradil mame . PFFF nenávidela som to ,ale teraz ma tajomstvá aj on . Je ich veľa čo rodičia nevedia ,ale na to sú ďalšie kamarátstva a tá dôvera v nich . Jasné že ma už veľa ľudí podrazilo alebo sa im nedalo veriť . Najlepšia kamarátka sa zmenila o 180 stupňov ale noví ľudia prichádzajú a starí odchádzajú . Už chodím na strednú školu. Na základnej sme boli hrozný kolektív . My sme sa nevedeli dohodnúť na ničom, nikto sa nechcel prispôsobiť. Napr. na koncoročnom výlete sme sa ešte nedohodli, triedne tričká sme mali len  3-ria z triedy a aby toho ešte nebolo málo raz som si zabudla USB a spolužiak si ho celé prekopíroval. Rozpráva  o tom aké videl fotky  tam mám ale už mám toho dosť .Minule som naňho vyletela a najradšej by som mu odrezala ahhhh nič . Ako si toto môže niekto dovoliť? ... Mám svojho kúzelného princa o ktorom vám budem písať, je neuveriteľný a ľúbim ho najviac na svete.Vždy ma podrží. Má nádherný úsmev. Dúfam že sa vám moje príspevky budú páčiť. Budem vďačná tomu ak ste sa dostali až sem. 


Vaša stronggirl. xxxx

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Popular Posts

Strong girl