Free style

Free style

nedeľa 14. mája 2017

MAMA
Dneska je deň matiek a ja som sa rozhodla TI venovať tento článok. Neviem či si ho prečítaš ale Mám ťa rada a vždy budem. Dúfam že sa ti bude páčiť.


                Túto osobu som si vybrala práve pretože je pre mňa výnimočná. Už len z toho dôvodu ,že jej očarujúci vzhľad púta veľkú pozornosť. Rozhodla som sa teda opísať človeka, ktorý jej pri mne od môjho začiatku od môjho narodenia, prvého môjho nádychu, pohybu.
                 Ide vlastne o moju matku. Je to pôvabná mladá žena. Pod plnými perami sa skrývajú biele perličkové zúbky. Nie len úsmev je učarujúci , ale aj pohľad ktorý spestruje jej sivo-zelené guľaté očká. Medzi očami sa vykuká malý špicatý noštek. Najviac sa mi na nej páčia jej polodlhé blond vlasy, ktoré si zapína do vrkoča. Mama má rada zmenu, preto si farbí vlasy. Jej štýl obliekania je podobný môjmu. Vie veľmi rýchlo originálne skombinovať veci do dokonalého outfitu. Vie mi poradiť aká farba mi ide, v ktorom kúsku by som vynikla všade. Vďaka nej môj šatník vyzerá vždy perfektne. Najčastejšie ju ale vídavam v domácom oblečení. Je pohodlné a hebučké oblečenie , v ktorom sa dobre cíti. Najviac si na nej cením pracovitosť. Nebojí sa domácich prác a maká od rána do večera. Každý prach a každý smietka v našom dome nemajú čo robiť, ona im vždy dá na javo kde patria. Navarí a Napečie a my s chuťou ochutnáme a zjeme čo nám vykúzli. Nehádže veci za hlavu snaží sa nájsť vždy rozumné riešenie. Mama je tá, na ktorú sa vždy obrátim s mojimi problémami, prosbami. Vždy stojí pri mne aj keď neposlúchnem a nepáči sa mi prečo mi to zakazuje. Ale pripravuje ma na život. Na pozíciu Matky ktorú budem robiť o pár rokov ja. Mama chce pre mňa to najlepšie. Veľmi si ju vážim aj keď to niekedy preháňam a nevyzerá to podľa týchto slov ale verím že ju raz pochopím aké ťažké, namáhavé to mala so mnou. Vie byť zábavná, vtipná no  na druhú stranu vie aj pokričať. Robí pre mňa všetko, no nie vždy jej to oplácam.
               
Aj mňa trápi ,keď je smutná, nahnevaná mojou vinou. Pretože moja mama nikdy nechce zle. Mala, má a bude mať o mňa vždy strach pretože som jej dcéra a to nezmením či sa mi to páči či nie. Raz ťa mami pochopím od bodky do bodky. Teraz si to len uvedomujem. Mám ťa rada mami. A Prepáč za všetko zlé.

Vaša stronggirl xxx.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Popular Posts

Strong girl