Free style

Free style

nedeľa 28. mája 2017

Zdravý životný štýl
Dneska by som s vami chcela popremýšľať nad touto témou. a rozobrať si pár vecí. chceli by ste žiť zdravšie ale ste lenivý uskutočniť a niečo obetovať.

hneď si pod tým predstavíme diéty, zdravú stravu, štíhle postavy, krásne zatky, vyšportované telá, zelenina. Ale nie je všetko len o tom. základom všetkého je VOĽA.  ako začať? treba sa postaviť a povedať si že tiež chcem žiť ako americká hviezda. Majú skvelý život mi ich pozeráme na YT ako si všetko užívajú a majú peniaze a pritom papáme chipsy pri ich videách. Čo skúsiť byť oni? Urobte niečo aby ste konečne boli spokojný. Hneď ako prvý krok Vám odporúčam sa odpútať od sociálnych sietí.  Na túto tému konkrétne o Facebooku mám článok. Pozrite si ho. Pýtate sa prečo? prečo sa mám odpútať od sociálnych sieti keď ich majú aj tie hviezdy so zdravotným stýlom? Ale mali by ste sa od nich odpútať tak aby ste ich vedeli ovládať. Odpísať len na dôležitejšie veci nie na sprosté správy o ničom. Viac žiť lepšie povedané. Zdravý životný štýl robí hlavne šport. Čiže začať športovať  bud behať aby ste si prečistili hlavu fitnes alebo sa zamerať na konkrétny šport. Ale pozor na stravu určite nejedzte fast foody. Skúste s i dať 3 dni  bez mastných jedál ako je pizza, hranolky, vyprážaný syr a pod. Potom týždeň bez toho a po pár mesiacoch by sa Vám to malo hnusiť, odpudzovať a mali by ste výčitky po tom prečo ste to zjedli to ste zbytočne cvičili. Táto téma sa dá strašne veľa rozviesť. Ale nájdite seba hlavné sú dve veci VOĽA a ZAČIATOK ok tieto prekonáte ste na dobrej ceste. Majte sa radi a nehanbite sa za seba. Máte na to!!


Možno tento článok nemá hlavu a pätu a zhrnula som to moc rýchlo chcela som Vás len namotivovať na iný štýl aký vediete. Prezradím Vám že som vegetariánka a život pred 4 rokov sa mi zmenil veľmi keby ste chceli článok tak mi určite napíšte. 

Vaša stronggirl xxx...

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Popular Posts

Strong girl