Free style

Free style

nedeľa 11. júna 2017

Žijeme len v číslach. Miery, váhy, peniaze, čas.. Naozaj sa chceme takto nechať obmedzovať? V poslednom čase ma toto neskutočne trápi. Každý len počíta KOĽKO MI OSTÁVA.., KOĽKO POTREBUJEM.., Žime život tak, aby každý deň bol výnimočnejším a nie žiť v priemere. Ak budeme žiť v priemere, nikdy nemôžeme čakať nejakú zmenu. Strácame čas tak isto aj vysvetľovaním, čo nás zbytočne unavuje. Neustále hľadáme niekde len šťastie, a sme stále nespokojní. Lenže najprv musíme začať u seba. Mať sa rád a byť šťastný a nie mať predstavu o ideálnom živote. Prečo sa nemôžme mať radi takí, akí naozaj sme? Prečo hľadáme krásu, ktorá neexistuje? Držíme sa vzad pokiaľ nemáme peniaze na to vpred. KOĽKO..KOĽKO..ČAS..VÁHA.. PENIAZE. Život nie je ľahký a ani nikdy nebude. Každý z nás má rovnakých 24 hodín a je len na nás ako sa s tým popasujeme.

Chcela som sa s Vami o to podeliť, je to nádherné napísane. Autorka tohto je moja dobrá kamarátka s ktorou som sa spoznala a športových súťažiach. @NLIPTAKOVA kuknite jej insta.
Som rada že som ťa stretla a mám ťa rada. Si mi oporou stále a tvoje úvahy  sú skvele! hlavne táto jedna krásna. Musela som ju zverejniť.

Vaša stronggirl
xxx...


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Popular Posts

Strong girl